390

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
- مقالات

سامسونگ مهندسین نرم افزار موبایل را به بخش های دیگر منتقل می کند

مدت هاست که در دنیای موبایل، نرم افزار اهمیت بالایی پیدا کرده و سخت افزار را زیر سایه خود قرار داده. سامسونگ با ارائه تلفن های میان رده و پایین رده این موضوع را به اثبات رسانده اما کره ای ها تنها تولید کننده اسمارت فون نیستند.

گفته شده که حدودا ۵۰۰ نفر از کارکنان بخش نرم افزار موبایل سامسونگ قرار است به قسمت های دیگری چون لوازم الکترونیکی، تلویزیون، شبکه، پرینتر و همکاران نرم افزاری منتقل شوند تا شرکت قوای کلی نرم افزارش را در همه جا حفظ کند.

جای دارد که بگوییم، مهندسینی که منتقل می شوند، افرادی هستند که تجربه توسعه اندروید و تایزن، سیستم عامل مخصوصی که سامسونگ استفاده می کند، را دارند و این انتقال می تواند معانی متفاوتی به همراه داشته باشد. آیا تایزن نمود بیشتری در باقی محصولات خواهد داشت یا فقط سرعت توسعه آن کاهش می یابد؟

به هر حال، این تصمیم کمک شایانی به دیگر بخش های کمپانی خواهد کرد و البته قابلیت یکپارچه سازی را هم فراهم کرد. فرض کنید که سامسونگ جهت افزایش تسلط به بازار خانه های هوشمند چنین قدمی برداشته باشد. تا زمانی که محصولاتی جدیدتر، مخصوصا از شاخه لوازم خانگی معرفی نشوند، نمی توان اظهار نظری صحیحی در این مورد نمود.

سامسونگ مهندسین نرم افزار موبایل را به بخش های دیگر منتقل می کند