1370
جزئیات وبلاگ
اپل وجود باگ 1970 را که در اثر تنظیم تاریخ رخ میدهد، تایید کرد
پس از مراجعهی بسیاری از کاربران محصولات مبتنی بر iOS اپل به قسمت خدمات مشتریان این کمپانی مبنی بر وجود یک باگ در آیفون، آیپد و آیپادهای این کمپانی، بالاخره اپل وجود مشکل مورد نظر را تایید کرده و برطرف کردن آن را با انتشار بروزرسانی آینده وعده داده است. این باگ در زمان تنظیم تاریخ گجت اپلی به تاریخ اول ژانویه سال ۱۹۷۰ اتفاق افتاده و از بالا آمدن گجت iOS مورد نظر تا زمان اتمام باتری خودداری میکند.
همانطور که اشاره کردیم، پس از مراجعهی بسیاری از کاربران اپل به فروشگاهها و مراکز پشتیبانی این کمپانی، اپل با تایید این موضوع وعده داده تا در بروزرسانیهای آتی منتشر شده، مشکل مورد نظر را حل کند.
اپل در رابطه با این مشکل بیانیهای بسیار کوتاه منتشر کرده و در آن گفته که تنظیم تاریخ گجتهای مبتنی بر iOS این کمپانی به تاریخی پیشتر از ماه می ۱۹۷۰ میتواند باعث بروز مشکل شود.
تغییر دستی تاریخ به تاریخ می ۱۹۷۰ یا پیش از آن باعث میشود تا گجت اپلی شما که مبتنی بر iOS است پس از ریستارت بالا نیامده و تا زمان اتمام باتری مشکل همچنان پابرجا باشد.
در صفحهی مربوط به پشتیبانی از این موضوع در وبسایت اپل، به این موضوع اشاره شده که افرادی که این مشکل را دارند، میتوانند با پشتیبانی اپل به منظور راهنمایی تماس بگیرند. براساس اطلاعات ارائه شده، اخبار ضد و نقیضی در مورد کیفیت پشتیبانی اپل در رابطه با این موضوع ارائه شده است. شماری از کاربران از تعویض کامل محصول مشکل دار خود اظهار رضایت کرده، هرچند در شمار دیگری از موارد به رفع مشکل اکتفا شده است.
یکی از جالبترین شنیدهها در مورد وجود این باگ، مشکلاتی است که در فروشگاههای اپل رخ داده است. براساس شنیدهها بسیاری از بازدیدکنندگان از فروشگاههای اپل، تاریخ گجتهای موجود در این فروشگاه را بصورت دستی به تاریخهای مورد اشاره عوض کرده و از اینرو گجتهای به نمایش گذاشته شده را با مشکل روبرو کردهاند.
اپل وجود باگ 1970 را که در اثر تنظیم تاریخ رخ میدهد، تایید کرد