1617

جزئیات وبلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
1395/04/02 - مقالات

رپورتاژ آگهی چیست ؟

اگر دستی در تجارت الکترونیک دارید با بخش رپورتاژ آگهی که عموما در مطبوعات شناخته شده برای جذب مشتری منتشر می‌شود آشنا هستید.

رپورتاژ آگهی در حقیقت همان (Advertorial) است و مطالبی که در این بخش قرار می‌گیرند علی‌رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع باسفارش قبلی و با هدف تبلیغ برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند.

در فضای اینترنتی در برخی وب‌سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود.

گزارش‌ها و خبرهای تبلیغی برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها در قالب « گزارش » و « خبر » در برخی وب‌سایت‌ها منتشر می‌شود.

این مطالب باید از سوی وب‌سایت نمایش‏‌دهنده

از طریق عناوین یا علامت‌های خاص از مطالبی که توسط تحریریه تهیه می‌شوند جدا شده تا به ‌اعتماد مخاطبان لطمه‌ای وارد نشود.

این روش یک روش نوین و فوق العاده موثر برای فروش محصولات و خدمات اینترنتی است

اگر صاحب یک سایت خدماتی یا فروشگاه اینترنتی هستید حتما این روش راتست کنید

برای مثال به رپورتاژ آگهی زیر توجه کنید که توسط مجله اصلی شرکت مایکروسافت به سفارش سونی منتشر شده است.

رپورتاژ آگهی چیست ؟